Obserwatorzy

poniedziałek, 14 marca 2011

Prezentowo

Dziś będę się chwalić!
Po pierwsze znów dopisało mi szczęście i udało mi się wygrać Facebookowe Candy u Kici Bijoux . Nagrodą były wspaniałe kolczyki:

Dziękuję bardzo!!! Kolczyki są śliczne!!!

W dalszej kolejności pragnę pochwalić się prezentem wymiankowym od Agnieszki, który dostałam w zamian za ocieplacze na kubek pokazane w poprzednim poście
W paczce od Agnieszki znalazłam notesik. śliczne kolczyki - gronka oraz słodkości. 

Dzięki serdeczne za cudowności. jestem niezmiernie zadowolona z wymianki.

2 komentarze:

  1. Piękne prezenty...i miłe słodkości.:) Sama jestem posiadaczką kolczyków Kicy więc wiem jakie sa fajne :) A tego notesika w wiosennych klimatach to Ci pozazdrościc, szczęściaro :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ileż prezentów! gratuluję, szczęściaro!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...