Obserwatorzy

środa, 2 marca 2011

Szydełkowy jamnik i wygrane Candy

Były koty, to teraz czas na psy. Przedstawiam Wam kochani szydełkowego jamnika. Powiem Wam, że tak jak nie lubię jamników, tak mój mi się podoba. Oto on:


A teraz zbliżenie na pyszczek i nochalek:


W dalszej kolejności będę się chwalić wygranym Candy u Ludki. Jestem totalnie zachwycona broszką i kolczykami, które do mnie przywędrowały. Oto one:


Brocha jest przecudna i kolczyki też.
Dziękuję bardzo!!!! 

Niestety w  nadchodzących dniach będzie mnie tu trochę mniej. Po pierwsze mam kilka rzeczy do wydziergania i zajmie mi to trochę czasu. Poza tym do połowy kwietnia muszę mieć skończoną pracę magisterską. A jestem niestety w proszku. 
Tak więc do zobaczenia! 

8 komentarzy:

  1. Jamniczek jest przesłodki:) Życzę powodzenia w pisaniu pracy, bo wiem jaki to ciężki kawałek chleba:) pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. jamnik świetny! trzymamy kciuki za pracę!
    pozdrawiamy i dziękujemy za udział w naszym candy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jamniczek jest prześliczny i oczywiście gratuluję wygranej :)
    A co do pracy to życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki jamniś:) Mam sentyment do jamniorków. Przez wiele lat miałam takiego kochanego i zupełnie zwariowanego cudaczka. Powodzenia w pianiu pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w domu półjamnika (ojciec nieznany ;) ) i jest to najradośniejszy pies jakiego w życiu widziałam :)

    Twój wygląda jak rasowy jamnik!

    Ja też mam do napisania pracę magisterską, ale zabrać się za nią nie mogę ;) Powodzenia w pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jaki śliczny jest...cudo!!!Dziękuję z całego serca za odowiedzinki na blogu oraz miłe słowa,które są balsamem dla mej duszy...posyłam moc uścisków i buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  7. jamnik jest super! :) no i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...